17.01.2022 - Pendik Ticaret ve İş Platformuna Hoşgeldiniz.
Pendik Firma ve İş Platformu

Ulaştırma Bakanı Adil Karaismailoğlu NTV’de

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu açıklamalarından satır başları; Kuzey Marmara Otoyolu tamamlandı, bunlar kritik projeler. E-5 ve …

Ulaştırma Bakanı Adil Karaismailoğlu NTV’de
kariyer-2.png

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu açıklamalarından satır başları;

Kuzey Marmara Otoyolu tamamlandı, bunlar kritik projeler. E-5 ve TEM üzerindeki trafiği rahatlatacak. İstanbul’a rahat bir nefes aldırdık. Bunların hepsi mega projeler, birbirini tamamlayan projeler. 7 bölümden oluşuyor, her kesim 3 yılda tamamlandı.

Farklı finansman kaynakları yaratmak zorundasınız, daha geç bir vakitte yapmamak için çalışmalar yapıyorsunuz. Yap-işlet-devret modeliyle daha süratli ve daha adil projeleri yapabiliyorsunuz. Yap-İşlet-Devretlerin kıymetli örneklerinden biride İstanbul Havalimanı’dır. İstanbul Havaliman’nın maliyeti 10 milyon euro. Ekonomik kıymeti olmayan bir alandı, devletimizin kasasından bir kuruş çıkmadan bu türlü bir alanı iktisada kazandırıyorsunuz, binlerce istihdam yaratıyoruz. Uçuş müddetleri beklentinin üstüne çıktığı için beklenilenden daha kısa bir müddette gelir elde ettik.

Ülkemizin her yerinde önemli yatırımlar var. Biz mahallî kalkınmaya çok kıymet veren bir hükümetiz. Ülkemizin her bir noktasında çok önemli yatırımlar var.

İyidere Lojistik Limanı’nda kullanılacak gerekli taşlar için 10 farklı bölgede araştırma yapıldı, burada kullanılacak en uygun taş orada bulundu. Tabiat tabiata müdafaa aldı altına birtakım yanlış tesebbüslere girildi. Biz yalnızca 13,5 hektarlık bir alanda yalnızca 2 yıl çalışacağız. Bu proje bittinde binlerce istihdam yaratılacak. Rizelilere İyidere Lojistik Limanı’nın faydalarını anlattık, hak verdiler.

Çanakkale Köprüsü yapıldığı vakit 2 dakikada karşıya geçilecek. Bu tip dev projeler 100 yıllarca kullanılacak, ülkemize paha katacak projeler.

Avrasya’nın tam merkezindeyiz. Geçtiğimz günlerde Süveyş Kanalı’nda bir kaza oldu, kanal kapandı. Lojistik koridorlar artıyor. Denizden nakliyeciliğin oranı her yıl arıyor. Bugün İstanbul’da inançlı geçmesi gereken gemi sayısı 25 bin, lakin biz arkadaşlarımızla birlikte 43 bin gemiyi inançlı olarak geçirmeye çalışıyoruz. bu yıllar boyunca artacak ve ilerde yetmeyecek. 2050 yılında 78 bin geminin geçmesi bekleniyor. Kanal İstanbul projesiyle Türkiye lojistik üst olacak.

Haziran prestijiyle projemize başlamış olacağız. Bizim 10 yıldan sonra bu önemli bir biçimde muhtaçlığımız olacak. Gemilerin bekleme mühletleri uzayacak, bunların bekleme maliyetleri lojistik maliyetleri düşünüldüğünde Kanal İstanbul’dan geçmek daha avantajlı olacak.

Sazlıdere Barajı İstanbul’un su muhtaçlığının 2,9’unu karşılıyor. yapılan barajlarla kayıptan daha fazla su gereksinimi yaratılacak.

kariyer-2.png
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ